2011. március 31., csütörtök

Március 27-28 - Forma 1 és tanulás

Először is egy kis szolgálati közlemény: az előző napról szóló bejegyzést frissítettem, sőt képet is raktam fel, mert most jutott eszembe, hogy volt egy kis rendezvény a menzán este :)
Vasárnap: Forma 1, idénynyitó Ausztrál Nagydíj! Végre! Eredetileg március 13-án, Bahreinben rendezték volna a nyitó futamot, amit végül a bizonytalan belpolitikai helyzet miatt töröltek, így két hetet még várni kellett.  Mivel a helyszín Ausztrália, Melbourne, így amúgy is korán kellett kelni + még ott volt most az óra átállítás. Nem tudtam, hogy a telefonom átllítja e magát, így biztos ami biztos 6,30-ra állítottam be az ébresztést, hogy legyen időm reggelit is csinálni. Csörögött is reggel, rögtön kapcsoltam be a gépet és láttam, hogy igazából már 7,30 volt és 8-ra írták ki a rajtot. Így melegszendvics gyártásra már nem volt időm, csak arra, hogy megmelegítsem az Auchanban vásárolt péksütimet, csináljak egy cappucinot és kipattogtassam a popcornt.
Forma 1 menü alla Zsike: 1. fogás: erdei gyümölcsös croissan, eper és cappucino, 2. fogás: popcorn és CocaCola
Nem gondoltam volna, hogy találok a neten olyan oldalt, ahol tényleg működni is fog az online közvetítés, de sikerült, végig tudtam nézni. Láttam már izgalmasabb futamot (értsd. amin több autó tört össze), de nem volt rossz. Már várom a Maláj Nagydíjat, ami április 10-én lesz, remélem egy jó kis esővel! :)
Délig eleszegettem a popcornomat, aztán nekiálltam fordítani. 5 óra tájékán megcsináltam az ebédet, majd folytattam ott, ahol abbahagytam: net, fordítás, net, fordítás...
Kb. ennyivel le lehetne írni a hétfői napot is. El akartam menni az Infopointba, hogy megcsináljam a vizsgára jelentkezést és a vizsgához szükséges kis matrica, a statino kinyomtatását, de rossz idő volt és semmi kedvem nem volt kibújni, így inkább itthon maradtam. A múlt heti pókos eset óta teljesen felborult a napirendem. Akkor este azért nem mertem elaludni, mert féltem, hogy visszatér a dög, azóta meg azért nem tudok, mert 1-2 körül leszek csak álmos, viszont reggel meg sokáig alszom. Jó lenne valahogy visszarázódni a normális kerékvágásba, mert így nem lesz jó...mivel estére azért elfáradok annyira, hogy tanulni már nincs kedvem, de aludni meg nem tudok. Ráadásul úgy néz ki, hogy megint előjött a torokfájásom, csak azt remélem, hogy most nem fog egy hónapig tartani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése