2011. március 6., vasárnap

Március 4-5 - Vacsi II. és Lapsus

Újabb dupla bejegyzés következik, most egy spontán buli miatt :)
Péntek lévén 10-re órára mentem. A mai óra annyira nem volt érthető, mert most nem leleteket néztünk és nem a népekről beszélt a tanárnő, hanem a városi régészet volt a téma. Óra alatt azért jót leveleztünk Andreával, sőt meghívott a jövő hétre a barátaival sütizni. Óra után megnéztem a környék fénymásolóit, hogy milyenek az árak. Annyira nem olcsó, mert ha én csinálom, akkor 0,05 Eurotól kezdődnek, ami kb. 11 Ft. Így marad a könyvtár. Ezért nem is álltam neki másolni, hanem elmentem az LD-be bevásárolni, hogy még szieszta előtt végezzek. A veszünk 1-2 dolgotból megint veszünk sok dolgot lett, de azt legalább olcsón sikerült, 14 Eurot fizettem, de két hétig nem is kell a bolt felé néznem. Már majdnem végeztem, mikor összefutottam a magyar csapat egyik felével Diával és Verával, akik a közelben laknak. Mondták, hogy ma este a másik 2 lánynál, Esztinél és Ramónánál lesz vacsi, így gyorsan vettem még 1 üveg bort is. Mielőtt haza mentem, beugrottam enni a menzára.
Végre volt grillezett csirkemell, így azt kértem, hozzá meg padlizsános-krumplis ragut. A tészta az meg rucolás-garnélás tészta. A rákokat persze akkor vettem észre, mikor már kikértem, de sok választásom nem lett volna, mert a másik nem paradicsomos tészta volt, hanem a szószos rizs. Egyébként nagyon finom volt. A tenger gyümölcseinek ezt a részét szeretem is, csak a kagylóval és polippal hagyjanak...
Délután neteztem, készültem olaszra stb. Az olasz most nem volt jó...kaptunk egy papírt, hogy mikor lesz a vizsga és a többi óra...Lesz egy szünet: április 2-18 között nem lesznek órák. Ennél rosszabb időpontra nem is rakhatták volna! Mert az egyetemen meg úgy van, hogy van egy 1 szünet a vizsgák előtt április 7-11-ig, vizsgahét az április 12-20 között van, és aztán húsvétkor 1 hét, majd 28-án kezdődik a félév második része új órákkal. Mivel nem tudom melyik napra rakják majd azt az egyetlen vizsgámat, így nagyon úgy néz ki, hogy nem tudok majd hazamenni... Vizsga előtti hét az kizárt, mert azért nem utazok két napot, hogy végig tanuljak. Ha magyarul kéne, nem lenne gond, csak ettől a 600 oldal angoltól vagyok azért megijedve. A jegyet meg minél előbb le kéne foglalni, hogy olcsóbb legyen, ezért nem mindegy, hogy mikor derül ki a vizsga időpontja...Ez rányomta a hangulatot az egész órára, nem is értettem amit magyarázott a tanár. Óra után átmentem Veráékhoz, mert nem tudtam hol laknak a többiek. Nem bírtam ki, hogy ne hívjam fel Anyut a szünettel kapcsolatban, de miután beszéltünk, jobban éreztem magam.
A kilátás a lakásukból
Fél 10 fele csak sikerült elindulni és kb. 10 perc alatt át is értünk a lányokhoz. Közben volt egy ijesztő pillanat: egy kirakatban, ahol sötét volt az állványzat miatt, mert a házat felújítják, ott állt egy néger pasi. De olyan típus, akinek nagyon sötét a bőre, már majdnem fekete. Így nem is láttuk előre, csak akkor vettük észre, mikor elhaladtunk mellette és a szeme fehér részét megláttuk. Még jó, hogy többen voltunk, mert ha egyedül vagyok, akkor tuti szívrohamot kapok az ijedtségtől. A lakásuk nagyon szép és jó helyen van. Egy kis welcome borral fogadtak mindket, de hamar kész volt a vacsi is, természetesen tészta:), mi mást együnk itt Olaszországban. Desszertnek  nutellás rakott palacsintát csináltak a lányok, ami szintén nagyon finom volt. Közben előkerült még egy-két üveg bor és a múlkori papaya ágyon érlelt kajszi pálinka is:). Kiderült, hogy ők még bulizni is akarnak menni, amihez először nem volt kedvem, meg nem is úgy öltöztem...De aztán az idő előrehaladtával úgy döntöttem, hogy én is megyek, mivel a hely ott van a koli utcájában és gyorsan felugrok majd átöltözni. A nagy készülődésben fodrászosat és sminkelőset "játszottunk". 2 után valamikor el is indultunk. A kolihoz érve jött a meglepi: mivel 2 és 5 között zárva van az épület, ilyenkor egy mágneskártyával és kóddal lehet bejutni. Na ez nekem nem működött. Így végül úgy ahogy voltam (és az olasz cuccal+fényképezőgéppel a táskámban) mentem a Lapsusba, ahol aznap este épp a heti Erasmusos buli ment.
Kellemeset csalódtam a helyben. Nem igazán szeretek ilyen helyekre járni szórakozni a sok idegen és a tömeg miatt. De épp annyian voltak, hogy mozogni azért lehetett, sőt egy-két férfiútól eltekintve, aki beszélgetni akart  velünk (nem sok sikerrel:), semmiféle inzultus nem ért minket, amire azért számít egy lány itt Olaszországban. Nem fogok minden héten ide járni, de egyszer-egyszer eljövök még. Fél 5 után indultunk hazafele. És ekkor sem tudtam bemenni, pedig mindenhogy próbáltuk...Szerencsére épp jöttek ki diákok, így beengedtek. Mindenesetre ha legközelebb látom Matteot elkapom, mert ez nem vicces. Főleg ha korábban jövök és nem jár arra senki...
Miután beleestem az ágyba, neteztem kicsit, talán fél 7 fele el is aludtam. El akartam menni fénymásoltatni, de végül nem mentem sehova, regenerélódtam egész nap itthon+inkább befotóztam az egyik könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése