2011. március 23., szerda

Március 16 - Róma -->Torinó

Nagyon korán felkeltem, mert be szerettem volna menni még a belvárosba, hogy megnézzek egy piacot és sétáljak még egy kicsit, de az egészből semmi sem lett. Mikor felébredtem, ugyanis zuhogott az eső. A sok cucc mellett még az esernyőt is nehéz tartani, a fényképezőgép már nem ment volna, így végül visszafeküdtem aludni. Szerencsére a kijelentkezés nem tartott sokáig, csak annyi volt, hogy leadtam a kulcsot és írtam a vendégkönyvbe, aztán mentem is a buszmegállóba. Erre a napra már nem volt érvényes a bérletem, így vettem egy jegyet, amivel 75 percig lehetett utazni. Nem aggódtam, mert ennyi idő alatt elvileg be kell érnem a Terminihez, ha meg nem sikerül, úgy voltam vele, hogy csak nem pont most futok össze ellenőrrel, hiszen olyat én még Rómában nem láttam :). Várni is kellett a buszra, majd a másikra is, ami már a Terminihez vitt. Két órával a vonat indulása előtt indultam el biztos ami biztos, mert nem késhettem le a vonatot.. Naponta csak két normális IC jár Róma és Torinó között, a többi Eurostar, de arra meg egy útra 80-100 Euro a jegy...Nem tudom mitől volt akkora dugó, hogy kb. lépésben haladtunk, de valószínűleg a szokásos római forgalom+eső+a másnapi nemzeti ünnep miatti lezárások miatt lehetett. Egy ideig nem aggódtam, de mikor már csak 40 perc volt az indulásig és még át sem értunk a Teverén, na akkor már kezdtem ideges lenni.
Az volt a szerencse, hogy a Terminihez vezető úton már tudott haladni a busz, így kb. fél 10-kor értem a pályaudvar elé. De még valami kaját is kellett szerezni+meg kellett keresni honnan indul a vonat. Majdnem szívrohamot kaptam, mikor megláttam a kijelzőn, hogy 9,33-kor indul egy vonat Torinóba, de aztán láttam hogy az másik, az enyém is ott van és az 9,46-kor indul, ahogy tudtam. Abban a McDonaldsban, ami a Termini aluljárójában van, persze nem lehetett kapni a muffinokon, croissanokon kívül semmit, még egy adag sült krumplit sem, így végül csak egy lekváros croissant vettem (amiről a vonaton kiderült, hogy simát adtak...). Még volt annyi időm, hogy vegyek egy napilapot, aztán megkerestem a vonatot és a helyemet. Mire a cuccomat elpakoltam, már indutunk is. Eléggé fáradt voltam, így többször is elbóbiskoltam az úton. Mikor jött a kalauz, akkor jutott eszembe, hogy elfelejtettem kitölteni a vonatbérletemen a mai napot, de szerencsére nem szólt semmit, hogy előtte írtam meg. Az út alatt végig esett az eső, párszor kicserélődött a társaság, de nem is tűnt olyan hosszúnak a 7,5 óra. Negyed órát késtünk, de az már szinte mindegy volt. Lusta voltam hazasétálni, így megvártam a 68-as buszt és azzal mentem majdnem a koliig.
Jó volt azért "haza" jönni. Elpakoltam a szerzeményeket és a szuveníreket, majd miest kinyitott a menza, rohantam is le. Azt nem lehet szavakba önteni, hogy egy hét szendvics és McDonalds után mennyire jól esett a paradicsomos tészta és a krumplpüré spenótos fasírttal XD. Anyával aztán maratoni webkamerázás következett, majd megpróblátam bepótolni a net segítségével, amiről az 1 hét alatt lemaradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése