2011. március 9., szerda

Március 6-7 - Pihi, hivatalos dolgok, fénymásolás

Mivel vasárnap volt, ezért se óra, se menza, se piac, se semmi, így a jó idő ellenére is itthon maradtam. Legalább volt időm a szobában rendbe tenni mindent: ezt-azt átpakoltam máshova, takarítottam, főztem stb. Ezt a két képet az ablakomból készítettem. Igazi olasz kilátás :)
Az este a nagy beszélgetéseké volt. Valahogy vasárnapra mindig előjön a "de egyedül vagyok én itt" érzés, és emiatt jobban igénylem az otthoniakkal való beszélgetést. Anyával a szokásos fél-1 óra helyett több, mint 2 órát beszéltünk MSN-en, aztán mikor vele abbahagytam, folytattam a Facebook chaten másokkal.

A hétfő mászkálással telt a koli, a fénymásoló, a Régészeti Tanszék, a könyvtár és az Infopoint között. Szerencsére mindenkinek a dolgát sikerült elintéznem és nagyjából a magamét is. A napi legfontosabb teendőm az volt, hogy végre elkezdjem lefénymásolni a vizsgára a könyveket, mert 600 oldal nem megy két perc alatt, főleg az itteni törvények mellett, melyek szerint csak 1 könyv 15%-át lehet egy helyen lefénymásolni (és ezt komolyan is veszik). De szerencsére kiderült, hogy amit vettem feltölthető fénymásolókártyát 4 helyen is elfogadják, így kicsit megkönnyebbültem :) Ja, meg vettem egy sálat. Vicces volt :) Rég óta szeretnék egy virágmintás sálat, de otthon is 3000Ft-ért láttam olyat ami tetszik, itt meg 13 Euróért. Na ennyi pénzt nem adok most sálért! A könyvtárba mentem, közben elsétáltam az egyetem környékén lévő árusok melllett, hátha látok valamit. Az egyiknél ki is szúrtam egy szépet és megkérdeztem mennyibe került: 10 Euró. Annyira látványosan húztam a számat és sokáig álltam ott, hogy végül 8 Euroért megkaptam :). Kép később!
A lényeg este következett: 13-án mentem volna Rómába (mert ilyenkor olcsóbb a szállás jóval, mint nyáron), de le kellett, hogy mondjam, mivel pocsék időt mondtak arra a hétre, előrébb meg nem tudták hozni a foglalásomat. Épp Anyuval beszéltem MSN-en, mikor fél 9 táján kaptam egy emailt a Szent István Házból, hogy 9-től, mégis van szabad 1 ágyas szobájuk. Hosszas gondolkodás, időjárás jelentés nézés és konzultálás  után úgy döntöttem, hogy belevágok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése