2011. március 31., csütörtök

Március 25-26 - Kirándulás az Auchanba

Ha péntek, akkor jönnek az új részek a kedvenc sorozataimból. Mivel korábban felkeltem, így a Grace Klinikát még reggel sikerült megnézem. Az órából most nem értettem sokat, mert nem működött a vetítő. De legalább Andrea benn volt, így tőle is, meg biztos, ami biztos a Tanárnőtől is meg tudtam kérdezni, hogy 19-én lesz e a vizsga. Igen, akkor lesz, sőt még a terem számát is megtudtam. Óra után ebédelni mentem, majd haza pihenni egy kicsit, közben megnéztem a másik sorozatomat is+a GK következő heti promóját...váááááááá...utálom mikor nagyon izgi részt csinálnak, azaz nem azt utálom, hanem az érzést, hogy egy hetet (vagy nyáron hónapokat) kell várni a folytatásra. A függőség....
Aztán megcsináltam a leckét olaszra+tanultam egy kis nyelvtant. Este kiderült, hogy a következő órán, vagyis kedden tetsztet fogunk írni, olyat, mint amilyen a vizsga lesz...XD Nem mintha tétje lenne ennek, de azért szólhattak volna hamarabb. Bár végül is mindegy, úgy is el fog menni a hétvége minden mással...
Szombaton sikerült elaludnom...felébredtem reggel az ébresztőre, de úgy gondoltam pihenek még egy kicsit. Ebből az lett, hogy legközelebb 9,50-kor ébredtem fel, így nem mentem be órára.
Ebéd után hazajöttem, hogy összeírjam mit is kell vennem itthonra, majd elindultam az Auchanba. Kb. annyira a város szélén van itt is, mint Bp-n, csak az a szerencse, hogy egy villamossal ki tudok jutni és nem kell átszállnom. A villamosmegálló meg 10 perc sétára van csak a kolitól. Jó, hogy nem vittem fényképezőgépet, mert elmentünk néhány szép templom mellett, de azért nem Torinó legszebb részein ment keresztül a villamos...olasz szót is alig hallottam az úton. Ráadásul nagyon idegesítő volt, hogy kívülről reklámmal volt bevonva a villamos, ezért benntről úgy olyan volt az ablak, mintha picike pontokon néznék ki. Nem kellett sok idő, és ettől olyan hányingerem lett, hogy fel kellett állnom és átmentem a villamos másik felébe, ahol már nem volt az ablakon ilyen cucc. Az Auchan kb. olyan, mint nálunk, hogy a hipermarket előtt vannak különféle üzletek. Szétnéztem, de nem volt semmi extra. Amiért kimentem igazából, az a választék. Árakban összességében nem igazán különbözik a belvárosi üzletektől, csak jóval nagyobb, ezért több minden van. Jó sok mindent sikerült is összevásárolni, most már aztán tele vagyok kajával egy időre. Volt egy elég rossz élmény is. Még előző este nézegettem a prospektusukat, mikor csak kíváncsiságból megnéztem azt az oldalt, ahol a húsok vannak. A sok vörös hús között egy tűnt csirkemellnnek, mivel érdekelt, hogy kb. itt mennyi, ezért megnéztem közelebbről. Nem kellett volna! Elég hamar kiderült, hogy nem csirkemell, mivel látszott a gerince. És mivel a kedvenc állataimat tudom olaszul, így kiderül, hogy egy nyuszi volt...Na, ezt sikerült élőben "megcsodálnom", mikor egy nő eltolta mellettem a kocsiját. Nem vágytam másra tényleg, csak egy nyúzott nyuszika látványára...:S
Hazafele szerencsére végig volt hely a villamoson, így le tudtam ülni a sok cuccal, csak aztán a séta volt szenvedés, mert valami mindig ki akart esni a kezemből. Sikerült elhagyni az egyik fülbevalómat is... Persze, hogy nem akkor esett ki, mikor normális, köves/aszfaltos úton sétáltam, hanem akkor, amikor egy szellőzőakna rácsán mentem át, így menthetetlen volt a helyzet...
A menzán ma este "Mensa Music" volt. Amit a kiírásokból láttam, ez egy tehetségkutató-féleség, és a következő két hétben még háromszor lesz. Amíg vacsoráztam, egy afrikai énekesekből álló kórus lépett fel. Nem siettem, mert nagyon tetszett az előadásuk, szeretem az ilyen zenét. 8-kor azért felmentem a szobámba, mert Anya már várt MSN-en. De nem bántam meg, mert egy másik zenekar jött, akik korábban is próbáltak. Ha lenn maradok, tuti megsüketültem volna. Rockot játszottak. Nincs bajom a műfajjal, de mivel kb. a szoba alatt volt a színpad, így hallottam mindent, sőt még az ablak is folyamatosan rezgett!
Az este a pakolgatáson kívül azzal telt, hogy keresgéltem a neten oldalakat, ahol esetleg reggel tudom nézni a Forma 1-et magyarul. A konyhában van tv, de mégis csak jobb, ha értem miről van szó:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése