2011. március 9., szerda

Március 8 - Mindent Rómáért :)

Sikerült megint egy után lefeküdnöm a hosszas szervezkedés miatt, viszont 7-kor már keltem kellett, hogy Anyuval átbeszéljük, megyek e vagy nem. Rotyika megint nagyot alakított MSN-közben: úgy produkálta magát, mintha tudná, hogy nőnap van és illik felköszönteni :).
Aztán az állomás felé vettem az irányt, mert már csak a vonatjegyen múlhatott volna az utazás. Nem volt mindegy, hogy 75 vagy 105 Euroért utazok...Először az információban kérdeztem meg az InterRail bérletek használatának ködös részleteit, de a nő nem volt a helyzet magaslatán, főleg nem kedvességben és angol tudásban...De azt mondta, hogy oké, arra a vonatra amivel mennék jó az a bérlet. Így mentem megvennni a jegyet. Szerencsére a pénztáros Úr is beszélt valamennyit angolul, így félig angolul, félig olaszul sikerült elmondanom mit akarok és ő is azt mondta, hogy nincs akadálya a dolognak, csak kell helyfoglalás az IC-re. Nagyon kedves volt, végig mosolygott. A kedvencem az volt, mikor elment valami füzetet keresni a jegynek, de csak nem talált, így egy másik félébe kellett beleraknia, és azt aláírnia. De a nagy keresében (5-6percet bizos ott álltam, míg elment) valahol elhagyta a szemüvegét, aztán meg azt ment el keresni :)
Jegy megvolt, így kicsit mászkáltam a környéken, majd beugrottam egy boltba az állomáson, hogy másnapra vegyek szendvicsnek valót. A férfi, aki kiszolgált megint okozott egy kis örömöt :) Olaszul magyaráztam, hogy mit szeretnék, amiből persze megértette, hogy külföldi vagyok (van mit csiszolni még a nyelvtanomon és a kiejtésemen XD ). Megkérdezte, hogy hová valósi vagyok és mikor mondtam, hogy Magyaroszág, Budapest, tudta, hogy az Mo fővárosa, sőt még boldog nőnapot kívánt, majd mikor elmentem a pulttól még azt is mondta, hogy: "Ungherese...bellissima!" :)
Otthon volt időm pihenni és ebédelni kicsit, majd egy újabb körút vette kezdetét: kolidíj befizetése, Infopoint, könyvtár, nyomtatás. Aztán megint egy kis szusszanás és uzsonna itthon, majd irány az olasz. Itt újabb  meglepetés ért: kiderült, hogy amit múltkor adott óratervet, az rossz volt, így mégis lesz húsvétkor is szünet. Jippí, talán haza tudok így menni, ha jó időpontra rakják a vizsgát!
Az este meg pakolással és egy újabb maratoni webkamerázással telt Anyuval: meg kellett varrni ugyanis a táskámat és az esernyőmet mielőtt elmegyek. Kb. 11-kor be is fejeztem. Míg varrtam, Anya nézte otthonról :) Egyedül is ment volna, csak mivel a következő egy hétben max. telefonálni tudunk egy keveset, ezért jó volt, hogy most tovább beszéltünk.
Most elmúlt 1 óra és elvileg 5-kor kelnem kell, mert 6,35-kor indul a vonat Genovába, majd onnan Rómába, ezért megyek. Elnézést az összecsapott két bejegyzésért :) 16-án jövök majd haza, addig nem leszek netközelben, max ha valahol telefonnal tudok wifit fogni, de blogot valószínűleg csak 17-én írok újból, de akkor várhatóan jön egy jó adag olvasnivaló és sok kép. Addig is puszi és üdv otthon mindenkinek, hiányozni fogtok nagyon és szeretném kérni, hogy drukkoljatok, hogy rendbe menjen minden :))) Köszönöm!
Ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése