2011. március 28., hétfő

Március 23-24 - Regenerálódás, fordítás...

Mostanában több okból írok dupla bejegyzéseket: 1. a Rómás kiruccanásomm miatt eléggé lemaradtam az írással, 2. vannak napok, amikor nem történik semmi azon kívül, hogy eszek, alszok, netezek és fordítok, ezért nem akarok neki külön bejegyzést szentelni.
Tehát 23-a, szerda. Se óra, se olasz, se elintéznivaló, így egész nap itthon voltam és kipihentem az előző este fáradalmait (=a whisky-kóla és a gin-tonic hatását :). Aztán próbálkoztam a fordítás folytatásával, de nem igazán haladtam vele most sem.
24-én, csütörtökön kivételesen nem volt óra, mert valami elfoglaltsága volt a Tanárnőnek, így a nap szabad volt. Este mikor lementem vacsorázni, találkoztam a magyar lányok egy részével, akik szintén enni jöttek, ugyanis ma spanyol-est volt a menzán és paellát csináltak. Én köszöntem szépen, de maradtam a tésztánál, nem csípem az ilyen kagylóféleségeket :S. Vacsi után kimentem a szomszédos térre fotózni egy kicsit, mert az egy héttel korábbi nemzeti ünnep miatt több épületet is szépen kivilágítottak, amit mindenképp meg akartam örökíteni.
A nap legfontosabb eseménye az volt, mikor este 10 körül elkezdtem böngészni a kar honlapját és sikerült megtalálnom azt a részt, ahol a vizsgákra lehet jelentkezni. Végre meg tudtam nézni, hogy mikor is lesz: április 19, kedd a "nagy nap". Egyik szemem sírt, a másik meg nevetett az időpont láttán. Mivel a vizsgahét itt április 12-20 között van és a következő negyedév 28-án kezdődik, ez azt jelenti, hogy keveset tudok majd otthon lenni. Abból a szempontból viszont jó, hogy 1 héttel több időm van a tanulásra (még azért kéne még pár hét :). De aztán gondolkodtam és lehet, hogy van egy kiskapu, amivel +3 napot otthon tudok majd lenni. 28-a az csütörtök lesz és ha minden igaz, megint kapok valami külön irodalmat a következő vizsgára, így akkor nem vészes, ha az első három órát kihagyom (az olaszok se nagyon járnak be, pedig nekik az órai anyagból kell vizsgázni...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése