2011. március 3., csütörtök

Március 2 - Találozás Paolo de Vingoval

Ma se óra, se olasz nem volt, viszont a hétvégén kaptam emailt Paolo de Vingotól, hogy szerdán 11-kor benn lesz a tanszéken azzal a tanárnővel együtt akivel órám van. Oda is mentem, a portás nő azt mondta várjak. De nem kellett sokat várnom, mert  két perccel utánam futott be Paolo is. Hirtelen alig ismertem fel, de aztán kezet fogtunk és felmentünk a a tanárnő szobájához, ahol megint várni kellett, mert épp voltak nála. Kb. fél órát álltunk kinn a folyosón, de legalább addig mindent megbeszéltünk. Közben folyamatosan elnézést kért a várakozásért, persze az szóba sem került, hogy két hete fel sem bukkant :) De ráértem, az a lényeg, hogy kedves és segítőkész volt. Aztán hármasban folytattuk tovább a beszélgetést, és végre kiderült, hogy miből is kell vizsgáznom. Két könyvet kaptam: Edward James - The Franks, Peter Heather - The Goths lesz a vizsga anyaga(a kettő több, mint 600 oldal). Utóbbit szerencsére kölcsönkaptam, a másikért meg el kell majd mennem az egyetem épületében lévő töris könyvtárba...csodás, újabb kalandok elé nézünk :). 12 körül végeztem, majd a posta felé vettem az irányt, hogy feladjam anyunak a képeslapot. Tegnap este ugyanis sikerült elkapnom Matteot (ő segített, mikor megérkeztem a koliba), aki megmutatta hol van az edzőterem a koliban, és akkor már megkérdeztem a posta dolgot is. Amióta itt vagyok sok fele jártam, minden féle üzletet láttam, de postával nem találkoztam. Közel volt, de akkora sor állt, ami nem haladt sehova, így pár perc után leléptem. Szemben volt egy trafik, ami előtt postaláda volt, így bementem és megkérdeztem, hogy lehet a bélyeget kapni. Lehetett, így ez is letudva. Utána elmentem a Lidl-be, hogy megnézzem van e testápoló és kézkrém, mert azt is vadászok egy ideje. Drogériában ugyan láttam, de egy 200ml-s kiszerelés 17 Euro...Kaptam szerencsére mindent nagyjából az otthoni árakon. Aztán sétáltam még a környéken és találkoztam egy (nem is tudom minek nevezik normálisan) "állatkellék- és ruhabolttal". XD
Ez az "álomfekhely" 200 Eurót kóstál
Chanel kutyatál - Hogy az állat is luxusban érezze magát...
"Trendi" csivavaruha
Volt ott minden, ahogy a képekből is kiderül. A kis kutyaruhák úgy lógtak a vállfákon, hogy ha nem tudtam volna, hogy állatoknak való dolgokat árulnak itt, még azt hiszem babaruhák...A kutya/macskaágy szép, meg minden, de inkább adnák azt a pénzt a rászorulóknak, vagy állatmenhelyeknek...Azt nem tudom, ez a kis csivavaruci mennyi volt, de ha szembe jönne velem az utcán, nem bírnám ki röhögés nélkül...XD
Hogy valami szépről és értelmesről is írjak: találtam egy szép kis templomot. Sajnos nem volt nyitva, de úgy is járok még erre.
Ezután már hazafelé indultam, mert már eléggé korgott a gyomrom. Szerencsére olivás pizza is volt, így azt kértem. A héten újítottak a salátáknál is: nem csak répa, káposzta, meg salátamix van, hanem kuszkusz is kapribogyóval. Nyammi:)
Délután nem mentem sehova, olaszoztam, neteztem, és megpróbáltam a frankokról szóló könyvet neten megkeresni, de sajnos nem találtam meg, így inkább a könyvtár honlapját és katalógusát böngésztem tovább.

2 megjegyzés:

  1. Szijja!
    Nem szerzel be nekem olyan kis szexi kutya-cica rucit?:P Beöltöztethetnénk Rotyikát, ha hazajössz :)
    Szexi lenne, nem?:D
    További szép napokat!!! JÓ lenne veled lógni és ilyeneket látni :)
    Na majd egyszer!!!
    Puszka

    VálaszTörlés
  2. Héé, Rotyika fiú!!!
    Ne csinálunk tranvesz-cicát belőle! XD
    Úgy cuki, ahogy van!

    VálaszTörlés