2011. május 14., szombat

Május 7-8 - Villa della Regina, Giro d'Italia

A szombat reggeli felkelés a hétfőihez hasonlítható...ráadásul potyára mentem be az egyetemre, mert nem volt sehol senki. 20 percet vártam, aztán eljöttem. Elmentem bevásárolni a hétvégére, majd hazafele vettem egy Giro d'Italia csomagot. Nem volt elég Torinónak a Gli Alpini, még erre a napra tették Olaszország híres biciklis versenyének, a Giro d'Italiának a rajtját is. A versenyzők a Torinó melletti szép kastély, a Veneria Reale parkjából indultak, a cél pedig a koli melletti nagy téren, a Piazza Vittorio Veneto-n volt.A csomagra visszatérve: először egy Gli Alpini-s pólót akartam, de egy 10 Euróba került. Aztán megláttam ezt a csomagot! A Giro d'Italia színe a rózsaszín (gondolom összefüggésben van azzal, hogy a versenyben az összetettben vezető mindig rózsaszín trikót visel), így ebben is minden az. Tartalma 10 Euroért: póló (gyerek méretben:), tornazsák, baseball sapka, 4 gumikarkötő Olaszország=Magyarország nemzeti színeiben+1pink, és egy "tapsikoló". Ez utóbbinak fogalmam sincs, hogy mi a normális neve, de kéz alakja van és jó nagy zajt lehet vele csinálni. Így végül annyi cuccom lett, hogy alig bírtam el. És ekkor jött egy galamb...Amióta itt vagyok, párszor már pont mellettem csapódott be egy-egy adag kaki, de most eltalált...szerencse a szerencsétlenségben, hogy a kezemre pottyantott, ahonnan gyorsan le tudtam törölni.
Ebéd utáni programnak a Villa della Regina volt eltervezve,  mert Veráék felhívták a figyelmemet rá, hogy nagyon szép és ingyenesen látogatható.  Jó sok idő volt, mire átverekedtem magam a tömegen.De közben szereztem jó sok mindent: osztogattak fagyit, ice-teát, ropogtatnivalót, sapkát, tollat, mérőszalagos kulcstartót, kulacsot (fél ásatási felszerelés megvan ;).
Mire felmásztam a villához egy domb tetejére eléggé elfáradtam+nagyon meleg volt. Közben akadt pár rajongóm: a villa melletti kis zöld placcon egy lakókocsis, Gli Alpinis társaság közeledtemre bekapcsolta a hangszóróját, ami a focimeccsekről ismert "oléolézós" hangot adott ki (ezt megkaptam visszafele is:). A kedvencem a képeken is látható szökőkút és a hátsó kert volt. Tudnék itt élni! ;) A villában pedig a kínai stílusú fürdőszobák voltak a legszebbek. Kifele jövet az alagsorban pedig egy filmet lehetett végignézni olaszul a villa történetéről.
Hazafelé a tömeg még rosszabb volt. A kolihoz vezető árkádok alatt egy ideig mozdulni sem lehetett.
Vasárnapi programként a lányokkal gondolkodtunk egy kiránduláson valahová a közelbe, de részemről ebből nem lett semmi. Mivel szombaton nem szóltak, hogy mi lesz, ezért nem állítottam be ébresztést. Végül 12-kor ébredtem fel, de legalább a sorozatos hajnalban kelés után végre kialudtam magam és amennyire a netes közvetítés engedte, megnéztem a Forma 1-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése