2011. május 28., szombat

Màjus 20 - Sorozatok, olasz :)

Kezdetnek egy szolgàlati kozlemény! Tegnap a gépem ùgy gondolta, hogy megadja magàt. Ez a forditàs mellett a blogiràsban is mèg jobban hàtràltatni fog. Pl. nehèz olasz billentyuzeten irni (elore is elnézést kérek a nehezebb olvashatòsàgért) mert csak egy-két èkezetet tudok elocsalogatni, azt sem egyszeruen..., ezèrt nem hiszem, hogy hosszabb bejegyzéseket tudok majd irni, képeket is max. 1-2-t tudok feltenni, de remélem, hogy legalabb FB-ra menni fog a felpakolàs. 
Tehàt màjus 20. , péntek
Az kedvenc sorozataim évadzàròi miatt koràn felkeltem, hogy még òra elott megnézzem oket. Most nem volt annyira izgulòs, mint a koràbbi években, de végul is ezt annyira nem bàntam, volt miért izgulolnom aznap. Este derult ki ugyanis az olasz vizsga eredménye.
De addig még voltam òràn, ahol érdekes felfedezést tettem. :) Van  egy sràc, aki mindig jòl megigazgatott sapkàban jàr òràra, néha még 30 fokban is. Na, ma rovid naci volt rajta, igy làttam, hogy egy tetko van a làbàn: "Indiana Jones" ! LOL
Ebèdelni a menzàra mentem, és egy ujdonsàgot probàltam ki. Lehet, hogy utolag rakok be képet, mert van, csak nem hoztam le a telefonom kàbelét. A foétel egy félbevàgott padlizsàn volt, amire paradicsomszoszt kentek és raktak még  rà zoldbabot, répàt, olivabogyot ha jol emlèkszem, a tetejére meg mozzarella volt olvasztva. Desszertnek meg lehetett gyumolcssalàtàt vàlasztani.
Dèlutàn aztàn àtoltoztem és kimentem a Parco del Valentinoba napozni egy kicsit. Mivel eddig nem nagyon ért nap, féltem, hogy a màsnapi kiràndulàson esetleg leéghetek. Kb. két òràt ultem kinn, majd elmentem még òra elott bevàsàrolni.
Mikor beèrtem olaszra, pàran màr benn ultek Eloszor a tanàr egy kerdoivet nyomott a kezembe, de engem persze csak az eredmény érdekelt. Kellett vàrnom pàr percet, de mikor hozta a tesztet és meglàttam rajta a 19 pontot (18-tol van meg), hatalmas ko esett le a szivemrol! :)))) Megmenekultem a ròmai kor vizsgàtòl!!!
Aztàn a tobbiek felvetették, hogy jovo héten menjunk el kozosen egy étterembe vacsizni, de a részleteket majd késobb beszéljuk meg emailben.
Ora utàn elmentem az pàlyaudvarra, hogy megvegyem a vonatjegyet Riomaggioréba. A hajnali 5 òràs indulàsnàl félo ugyanis, hogy csak az utolsò pillanatban esek ki az àllomàsra.

4 megjegyzés:

  1. Ez a padlizsános dolog nagyon jól néz ki! Lehet, hogy megvan a holnapi ebédem? :D Gondolom, meg volt sütve az egész. Gratulálok az olaszhoz, a gépednek meg jobbulást, remélem, sikerül életre kelteni :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, sutoben meg volt sutve. Ja, es a kulcs, az olivaolaj!
    A gepemnek egyelore ugy nez ki, hogy annyi. Megprobaltam ujratelepiteni, de nem mukdik :S

    VálaszTörlés
  3. :( El kéne vinni szervízbe, hátha valami értelmes összegért meg tudják javítani. Bár én tökre félnék külföldön ilyen helyekre menni, de te bátor lány vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan nincs, hogy ertelmes osszeg...Otthon csak az 10.000 Ft, hogy ranezzenek, es akkor meg nem csinaltak semmit. Most azon vagyok, hogy kideritsem, hogy itt is ervenyes e a garancia, mert lehet, hogy igen. Kulonben meg megvarom mig hazamegyek, mert van itt is gep, de az nem ALbus :((

    VálaszTörlés