2011. május 5., csütörtök

Május 2 - Új negyedév, új órák

Garfieldhoz hasonlóan nem szeretem a hétfő reggeleket, főleg nem akkor, ha korán kezdődnek. A 8 órás kezdés pedig nálam korán van, 10-nél korábban ugyanis nem nagyon ébredek fel igazán. Már fél 7 körül fenn voltam, hogy elkészüljek és összeszedjem amit amit az új tanárnak akarok mondani. Persze addig szórakoztam, hogy sikerült pontban 8-kor elindulnom. Kár volt sietni, mert mikor beértem az egyetemre, még a terem is zárva volt. Közben folyamatosan néztem a 35 évesnél idősebbnek tűnő férfi arcokat, hogy vajon melyik lesz a Prof. Az első két arc aki a terem felé közeledett elég ijesztőnek tűnt...:) Végül valaki kinyitotta a termet és bemehettünk. Hamarosan megérkezett a tanár is, 40 körüli, szimpatikusnak tűnő ember. Idősebbre számítottam. :) Az óra címe magyarul kb. "Római régészet és művészettörténet". Azért ezt választottam, mert még mindig jobban kapcsolódik az otthon tanultakhoz, mint az etruszkok, vagy az egyiptológia. A Prof. egész órán ppt-ket vetített és azokat magyarázta, én meg próbáltam mindent leírni (nem úgy, mint az olaszok, akik inkább keresztrejtvényt fejtettek), csak sokszor nem sikerült. Óra végén aztán odamentem a tanárhoz bemutatkozni. Érdekesre sikeredett a beszélgetésünk. Szerintem azért akarja nagyon, hogy olaszul vizsgázzak, mert nem annyira jól beszél angolul. Nem igazán értettem ugyanis amit mondott. De hogy bonyolódjon még jobban a helyzet, nem olasz könyvet kapok, amiből vizsgáznom kell, hanem azt mondta, hogy ad egy angolt, de "értékelné", ha a vizsgán olaszul beszélnék. Nyelvtudásom jelenlegi állása szerint fogalmam sincs, hogy erre hogy leszek képes, de csak lesz valahogy! :)
Mivel ebédig még bőven volt időm, így elmentem bevásárolni. Először a LIDL-ben vettem pár dolgot. Itt egy újabb eladó került fel a "feketelistámra". 3,5 Euróért vásároltam és 20 Euróssal akartam fizetni. Nem tudta felfogni, hogy nincs apróm. Képes volt 6,5 Eurót visszaadni 20 centesekben...Pedig volt más is a kasszában ahogy láttam. De azóta gyűjtöm az 1 és 2 centeseket és egyszer még visszamegyek...:) Kíváncsi leszek fordítva hogy fog örülni az aprónak...Innen a piacra mentem, (már villamossal, mert ugye van bérletem:) hogy vegyek egy kis friss gyümölcsöt. Itt azért jól jött az apró, mert a legdrágább tétel is 1,4 Euró volt. Vettem 2kg krumplit, 1 kg körtét, fél kg epret és egy csavarhúzót! :) Hazafele alig bírtam el a dolgokat.
Miután leraktam a koliban amiket vettem, lementem a menzára ebédelni. Azért hiányzott az itteni kaja is, mert nagyon jól főznek. A délután a pihenésé volt, a hosszú út és a korán kelés miatt még eléggé fáradt voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése