2011. május 3., kedd

Április 22-29 - Otthon, édes otthon!

Eredetileg nem akartam a húsvéti szünetről blogbejegzést írni, de végül úgy döntöttem, hogy egy bejegyzésbe összefoglalom mit is csináltam a kicsit több, mint egy hét alatt.
A programok sorrendjét főleg az időjárás határozta meg, így rögtön a hazaérkezésem utáni napon, pénteken Anyuval célba is vettük az Állatkertet. Ez nálunk a szokásos húsvéti rituálé része. :)
Most különösen jó volt, mert a kedvenceim az orángutánok és a gorillák, akiknél egyszerre három bébi is volt. Imádom őket, olyan mókás fejeket tudnak vágni! :) Ráadásul az elmúlt egy évben hála a Jégkorszaknak és a Madagaszkár pingvinjeinek, a lajhárok és a makik is beléptek a kedvencek sorába. A lajhárokat idén átrakták a pálmaházba, ahol nyugodtan lehetett simogatni őket, mit sem törődtek a rajongóikkal, aludtak nyugodtan tovább. :) Sőt, a makiknál is volt kicsi, így teljes volt a boldogság!
Másnap Orsival kimentünk a NOÉ Állatotthonba. Már jó ideje terveztem a kirándulást és örülök, hogy végül összejött. Vittünk egy kis tápot az állatoknak, hogy ezzel is hozzájáruljunk az ellátásukhoz. Nagyon jól éreztük magunkat, nem volt tipikus menhely hangulat, a kutyákon és a macskákon kívül sok féle állat lakik még ott (a honlapjuk szerint 889+akik az ideiglenes befogadóknál vannak).
Egy kutyussal és egy cicával annyira összebarátkoztam, hogy ha rajtam múlt volna, biztosan hazahozom őket. Csöpi, a vörös-fehér kandúr és Glória, az angol bulldog hölgy annyira közvetlenek voltak, szinte szívták magukba a szeretetet és a simogatást(azóta Csöpi, aki 3 éve lakott az állatotthonban gazdis lett, Glória pedig ideiglenes befogadóhoz került :). Utána egy jó nagy bevásárlókörút vette kezdetét, mind a ketten több szatyornyi ruhával+egyéb dolgokkal tértünk haza.
A vasárnap pihenéssel és a húsvéti ajándékok átadásával telt otthon (nem tudtuk kivárni a hétfőt:), hétfőn pedig fodrászhoz mentem.
Kb. egy hónapja elhatároztam, hogy ha sikerült több, mint egy hetet otthon lennem, akkor 1 napra leugrok Szegedre. Edittel sokszor módosítva az időponton és végül maradva az eredetileg tervezettnél végül a kedd mellett döntöttünk. A napot a TO-n kezdtem, majd a Bociba mentünk szegedi húsos palacsinta menüt enni, és mivel szép idő volt, elmentünk a Vadasparkba.
Szurikáta és vadmacska bébik, valamint "turbékoló" párok jelezték itt is, hogy tavasz van. Délután aztán bementem egy órára is, hogy beszéljek az  oktatómmal, akit még nem ismertem és egyeztessek vele az őszi vizsgámmal kapcsolatban. Hamar eltelt a nap, óra után Edit kikísért az állomásra, ahonnan kicsit szomorkásan indultam haza, hiszen valószínű. hogy csak augusztusban tudunk újra találkozni. :(
A hét többi napján otthon voltam, amikor sütött a nap, a folyosón napoztunk cicussal és csak a városban rohangáltam pár dolog után, amit még meg kellett venni.
Összességében sikerült minden tervezett programot belezsúfolni a 8+2 fél napba és sikerült a tipikus magyar ételekből feltankolni (cigánypecsenye 2x, csirkepaprikás 2x, körözött, hekk, májas hurka, lángos), így talán egy ideig nem fogom kívánni őket.
Nagyon hamar elszaladt a szünet, annyi tennivaló volt. Épp, hogy haza érkeztem, már eljött a szombat, a visszaindulás napja...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése