2011. május 23., hétfő

Május 14-15 - Egy átlagos hétvége

Szombat reggel végre helyreállt a blog, visszaállították a már megírt bejegyzésemet, sőt még arra is volt időm, hogy suli előtt megírjak egy újabb bejegyzést. Órán nem volt semmi különös, megint kevesen voltunk, próbáltam jegyzetelgetni több-kevesebb sikerrel. Ahogy végeztünk, odamentem a tanárnőhöz, hogy megkérdezzem mi van a vizsgákkal, mert a többi tárgyból már felrakták az időpontokat. Technikai problémától tartottam, de kiderült, hogy annyi az egész, hogy előtte neki egyeztetnie kell Paolo de Vingoval, aki Budapesten van, így meg nehézkes a dolog.
Ebéd után olaszoztam, szavakat tanultam, valamint a hallgatós feladatra gyúrtam: megnéztem Madagaszkár pingvinjeiből a kedvenc részeimet (hiányzott már Mortino és Julien király XD).
Az este az Eurovíziós dalfesztiválról szólt. Régebben láttam egyszer-kétszer, de aztán az idióta szavazási rendszer miatt nem néztem. Meg nem is volt olyan előadó/szám ami igazán tetszett volna. De idén Wolf Kati dala belépett a kedvenc  számaim közé, ezért nem hagyhattam ki a döntőt. Nagy nehezen azt is kiderítettem, hogy hogyan tudok innen szavazni, így küldtem egy smst (pedig nem szoktam soha). Sajnos idén is bebizonyosodott, hogy küldhetünk akármilyen jó előadót és akármilyen jó számot, nekünk esélyunk sincs..., szomorú! :(
A vasárnap pihenéssel és az olasz vizsgára való tanulással telt. A szavak mellett igyekeztem az eddig vett nyelvtani dolgokat átvenni, mert eddig is a tesztek szövegértős és nyelvtanos részei sikerültek a legjobban, az írósak és a hallgatósak meg legkevésbé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése