2011. július 29., péntek

Július 12 - Torinó: városnézés, Eataly

A délelőttöt két szóban leírhatom: alvás és evés. Mást nem nagyon csináltam, de ezekre már nagyon szükségem volt. Délután aztán elkezdtem pakolgatni: a ruháim már egy ideje csoportosítva voltak a szekrényben, de ezeket még nem pakoltam be, viszont a jegyzeteket, hálózsákot és pár olyan dolgot, amiről tudtam, hogy nem fog kelleni, azokat beraktam. Idáig azt hittem, hogy bele fogok férni a bőröndökbe, de mivel  máris tele lett a nagy bőröndöm fele (az új, Olaszországban vett kicsi már pár hete megtelt :), elkezdtem aggódni, hogy mi lesz.
5 után aztán elmentem kicsit sétálni. Korábban a buszról láttam pár templomot, amit eddig még nem néztem meg, így most ezekhez mentem el. Sajnos csak kettőbe tudtam bemenni, de ez már meg sem lepett...itt valahogy nem tudok kiigazodni a templomok nyitvatartásán. Aztán a vasútállomástól elmetróztam az egyik végállomásig (még mindig imádom a torinói metrót), ahol az Eataly nevű áruház volt a cél.
Itt tipikus olasz élelmiszereket lehet kapni nem túl olcsón. Nekem nem is a vásárlás volt a cél, úgy sem fért még az a kaja sem be, amit eddig megvettem és megmaradt, inkább csak szétnézni jöttem ki. De ha hozzám vágtak volna egy 100 Eurost és egy újabb bőröndöt, valamint biztosította volna valaki a fuvart pénteken az állomásra, akkor szívesen bevásároltam volna tésztákból, sajtokból és édességből. Magamnak csak egy üveg vizet vettem a másnapi kirándulásra, és egy kis üveg sört, mivel még nem ittam olasz sört egyáltalán. Este meg is ittam, nem vagyok egy nagy sörös, de ez annyira ízlett, hogy fájt a szívem azért, hogy nem tudok haza is vinni.
Lefekvés előtt még kiírtam a vonatokat és bepakoltam a másnapi tengerpartos kirándulásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése