2011. február 28., hétfő

Február 27-28 - Oscar!

Ezt a két napot most azért tárgyalom együtt, mert külön-külön nem történt olyan sok minden, amiről írhatnék, viszont ami összekötötte, az az Oscar díjátadó.
A lehúzott redőnynek és a hajnali 2-es lefekvésnek köszönhetően 1 óra után sikerült felébredni, kettőig meg is reggeliztem. A nap folyamán azt próbáltam neten kideríteni, hogy hol tudom majd nézni a közvetítést. Fél 5 körül kimentem a konyhába megmelegíteni az ebédemet, majd kitakarítottam a szobát. Este sikerült mindenkivel arról beszélnem, amiről nem akartam, vagyis, hogy bármit megadnék egy kis körözöttért és egy cigánypecsenyéért!!! Vagy legalább egy kis tejfölt küldjön valaki...Itt ugyanis nincs se túró, se tejföl, a cigánypecsenyét sem tudnám úgy megcsinálni, mint otthon...Ennek az lett a vége, hogy habár aludni akartam kicsit éjfél előtt, de nem sikerült, mert csak a kajákra tudtam gondolni. Így végül felkeltem és csináltam egy kolbászos-sajtos szenvicset, jobb mint a semmi :). Közben bekapcsoltam a gépet és a Red Carpet ment. Jajj, annyi szép ruha volt! A kedvencem Halle Berry Marchesa ruhája volt,
 de Natalie Portman is gyöngyörű volt a lila Rodarte ruhájában.

Képek forrása: http://www.origo.hu/filmklub/blog/hir/20110228-oscar-2011-melyik-szineszno-volt-a-legszebb-a-voros-szonyegen.html
És még az Oscart is megkapta! Jippí! Valamikor fél 6 után lett vége a közvetítésnek, már eléggé vörös volt a szemem és alig voltam ébren. 11 kor viszont már fenn voltam, mert nagyon csörömpöltek az utcán. Ekkorra már farkaséhes voltam, amit elkészültem mentem is le a menzára. Sajnos ebédre semmi normális húsféle nem volt, így maradtam a tortellininél. El akartam menni vásárolni ma, de mivel esett, így inkább másnapra halasztottam a dolgot. Délután elolvastam az Olaszországos könyvem Torinóról szóló fejezetét, majd szundítottam 1,5 órát. Vacsira már szerencsére jobb dolgok voltak, így pestos tészát és húst ettem sült krumplival. Nem cigánypecsenye, de nagyon finom volt ;).
Még egy aranyos kép a végére: így webkamerázunk Rotyival :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése