2011. február 20., vasárnap

Február 17 - Orientation meeting, bevásárlás II. és egy kis séta

Az első nap, amikor nem esett az eső, így gondoltam ma beiktatunk egy kis városnézést. 3-kor kezdődött a kötelező Orientation Meeting, ahol angolul és/vagy olaszul kellett meghallgatni egy általános tájékoztatót az itteni egyetemi életről, órákról, vizsgákról stb. Amit elmondtak, megkaptuk kinyomtatott formában is, hogy el ne felejtsük :) A kb. félórás előadás után az olasz órákra lehetett jelentkezni. Ahogy néztem, ebben  a félévben kevesebb kurzust hirdettek meg, mint az előzőben, de találtam egyet ami jónak tűnik. 3 szint van, a 2-at választottam (aztán majd a szintfelmérő eldönti az igazságot :). Ha maradok azon, amit kinéztem, akkor kedden és pénteken este 6-tól 8-ig lesznek az órák, amiért kiderült, ha a 40/30-on ott vagyok és megírom a tesztet a végén, 5 kreditet kapok. Szuper! Kredit nélkül már nem megyek haza :D

Az Egyetem egyik épülete, itt volt a tájékoztató

Ezután különböző asztaloknál újabb adag prospektusokat lehetett beszerezni, sőt egy fekete kis szatyrot is kaptunk az egyik diákszervezettől, akik a bulikat szervezik.
A két nap alatt szerzett prospektus mennyiség (felül az a kis piros az index)
Amikor itt végeztem, elindultam a környékre sétálni. Nem is kellett messzire mennem, már is a Piazza Castellon találtam magam. Jó nagy tér, itt található két szép épület, a Palazzo Madama  és a Palazzo Reale.

A Palazzo Madama két oldala



        

Palazzo Reale

Kis kerülővel a Lidl felé vettem az irányt, hogy ott beszerezzem, ami még kell a háztartásba. Nem sikerült! Elég szűkös volt a kínálat, az árak is magasabbak, mint a Conad-ban és még a kártyámmal sem lehet fizetni...
Gyorsan hazadobtam azt a pár dolgot, amit vettem, fogtam a szótárat és elmentem a Conad-ba. Útközben találtam egy kis eurós boltot, vettem is pár dolgot még otthonra. Szerencsére ezzel a körúttal sikerült már mindent megvennem, ami a háztartásban szükséges és viszonylag jó áron. Cuccot ledobtam megint, majd lementem vacsorázni a menzára.
Olivás-paradicsomos tészta, nyammi :D
Most egy kis menüt kértem 1,6 euróért. Nagyon megérte és eddig ez volt a legfinomabb. Az estét a szokásos netezéssel, az otthoniakkal történő webcamozással töltöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése