2011. február 24., csütörtök

Február 20 - Ciao, I'm Lara Croft

Ez egy rövidke kis bejegyzés lesz, mivel aznap nem csináltam semmit. Azaz piacra akartam menni, de megint elkezdtett esni az eső, így inkább ezt a napot a pihenésnek és a fényképek válogatásának, valamint egy kis olaszozásnak szenteltem. A nap egyetlen említésre méltó eseménye akkor történt, mikor kimentem a konyhába főzni (először!!! mióta itt vagyok, mivel vasárnap nincs menza). Azaz a főzés túlzás, megcsináltam az egyik zacskós levesemet :). Eleinte egyedül voltam, aztán jött egy olasz srác, aki egész normálisan tudott angolul, így beszélgettünk kicsit. Aztán jöttek még hárman. Ők már annyira nem beszéltek jól, de félig olaszul, félig angolul végül is megértettük egymást. Ekkor hangzott el a facebookon márt postolt párbeszéd:
-What are you studying?
-Archeology.
-Oh, Lara Croft!
-Not exactly!
Az a srác, akivel először beszéltem, valami mérnökös dolgot tanul, gondolom a többiek sem humán szakra járnak, így végül is érthető, hogy Lara Croft ugrik be nekik a régészetről. Anyának poénkodtam is, hogy legközelebb az egyik felkaromra szíjazom a gázspray-met, a másikra az egyik késemet, aztán úgy megyek ki főzni XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése