2011. február 27., vasárnap

Február 24 - Első óra, vagy inkább mégse :)

Hát szóval az úgy volt hogy...Elvileg ma lett volna 10-től az első régészetes órám, mégpedig Archeologia Medievale, ami  olyan, mint nálunk a Bev. a népvándorláskor régészetébe c. kurzus. El is készültem szépen, mindent beraktam a táskámba(akkor még azt hittem) és elindultam órára.
A Palazzo Nuovo nagyjából a bölcsész szakoknak ad otthont. Jó nagy, bár nem igazán szép épület. Mikor beértem, kb. 10 előtt 5 perccel, elővettem a mappámat, hogy megnézzem hol lesz az óra és ekkor ért a sokk: az a papír, amin az óra tematikája és helye van a másik kék mappámban maradt otthon....Egy-két halk káromkodás becsúszott, úgyse érti senki XD. Bp-ről majd egy napot utazva, minden probléma nélkül értem ide, erre a 3 percre lévő egyetemen nem találom meg az órát...csodálatos! Azért körbenéztem, hátha meglátom a Tanárnőt, de nem jártam sikerrel. Szerencsére pont itt volt az a fénymásoló, ahol az olasz könyvet meg lehetett venni, így legalább azt elintéztem.
Itt feltűnően sokan járnak órára, munkába motorral vagy biciklivel. Tuti, hogy volt legalább 100-150 bringa az épület előtt, akadt köztük egy-két mókás példány is, mint ez a képen látható pink darab, amire a hatás kedvéért még némi művirágot is aggattak.
Hazafele az egyik kereszteződésben narancsot osztogattak. Ingyen gyümölcs, nyami :). Ugyanitt egy újságosnál vettem 1,9 Euróért egy Vogue-hoz hasonló, Flair nevű újságot. 3 Euró helyett volt ennyi. Miután hazaértem és átnéztem, megnyugodtam, hogy jó vételt csináltam. Van benne 3 cikk is, ami érdekel: egy az indiai szent tehenekről, a második Milánóról és a divatról szól, a harmadik meg egy interjú Natalie Portmannel, akit nagyon szeretek. Plusz ott van az a sok szép fotó, amit olyan jó nézegetni. Aztán lementem a menzára ebédelni, majd a nap hátralevő részét itthon töltöttem a szokásos dolgokkal.
Ja, azt az előző bejegyzésbe elfelejtettem beleírni, hogy a vacsi alatt kiderült, olaszon maradok a középhaladó csoportban! Jippí! Úgy értettem amikor a tesztet írtuk, hogy csütörtök este írjunk a tanárnak, de kiderült, hogy legkésőbb addig kell. Így gyorsan elküldtük az emailt, amire a vacsi végére válasz is érkezett, hogy a tesztem nem lett a legjobb, de maradhatok ezen a szinten. 30/15 pontot értem el, a végén a vizsgán 18 kell majd, hogy átmenjek, de addig még van idő :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése