2011. február 15., kedd

Február 14 - A nagy utazás....

Komolyan nem gondoltam volna, hogy egyszer tényleg eljön ez a nap. Egy évvel ezelőtt olyan távolinak tűnt az egész.Már a karácsonyi szünetben voltak olyan pánik roham-szerűségek, amikor arra gondoltam milyen lesz itt hagyni mindent.
Ugyanúgy keltem fel mint egy átlagos nap. Volt némi elintézni való, de az igazán rossz érzés csak kb. egy órával az indulás előtt, 3 körül jött rám. Negyed 5 körül kellett volna indulnuk az állomásra, de csak elhúztam még egy kicsit. Nem tudtam elszakadni az otthontól, Rotyikától :(  Nagy nezen kiszenvedtük magunkat Anyuval az állomásra, itt még viszonylag könnyebb dolgom volt, segített nekem vinni pár cuccot. A 43 kg-s, vagyis 0,914 Zsikényi cucc igazán csak Olaszországba érve volt kínszenvedés.
Anyutól is nagyon rossz volt elválni, bár rosszabbra számítottam, mármint, hogy tovább fogok bőgni. 17,05-kor indult a vonat a Keletiből. Míg Magyarországon mentünk, addig hívott Anya, Orsi, így azért elviselhetőbb volt az út :) Ezúton köszönném meg mindenkinek, aki írt Facebookon meg itt-ott és jó utat kívánt!Nagyon jól esett :)
Szerencsém volt, mert az Euronight-on csak én ültem a négyes ülésben, így viszonylag kényelmesen el tudtam helyezni magamat és a "lakókocsit" (értsd: bőrönd). 7 óra körül elkezdtem lapozgatni az olasz társalgási kézikönyvemet, hogy kibővítsem a még igencsak hiányos szókincsemet a vonatjegy vásárlással és utazgatással kapcsolatban. És ekkor ért a meglepetés: két oldal között találtam egy kiszáradt négylevelű lóherét!!! Nem sokkal később beugrott, hogy ez még a 2005-ös osztálykirándulásról, Trevisoból való :) Remélem tényleg végigkíséri a szerencse az itt létemet.
Négy órával!!! az indulás után, de még a határ előtt gondoltam ideje kimenni Wc-re, nehogy a hátárnál jöjjön rám. A végén még illegális bevándorlónak, vagy menekültnek néznének, ha ott érne az ellenőrzés XD.  Itt ért a következő meglepetés: konnektor volt a WC-ben! Esküszöm, ha nem lett volna büdi, beköltöztem volna filmet nézni :D Bezzeg az utastérbe nem tudnak rakni...
21,25-útlevél ellenőrzés. Először jött egy magyar rendőrcsávó, aki benézett a vonat tetején lévő panelek mögé, nem e bújkál ott valaki (nem bújkált). Mivel egy kocsiban 10 volt, így elvolt egy darabig. Aztán egy másik bácsi találomra kipakoltatta egyesek csomagjait. Hál' Istennek az enyémet nem. Elsőként Vilma esett volna ki XD
Más téma. Az előttem lévő 4-es ülésben egy házaspár utazott. Nem volt velük semmi probléma, de a leányzó egyszer-kétszer elejtett pár beszólást, amiből rögtön kiderült, hogy elkerülte rendesen a földrajz órákat. 1. "Hová mégy?Venezuela?" (Hát nem talált, gondolom Veneziát akart mondani). 2. "Ez most melyik határ? A lengyel?" (horvát-magyar). Nehezen, de kibírtam röhögés nélkül.

Ezzel nagyjából el is érkeztünk az éjfélhez. Egyben akartam a két napot leírni, de túl sok minden történt és túl fáradt vagyok, szóval majd holnap. És akkor már lesz 1-2 kép is :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsike!
    Örülök, hogy eddig minden rendben van, írj még sokat! Én meg szombaton utazom haza Bulgáriából. Nagyon jól fogod magad érezni, biztos vagyok benne! Azért vigyázz magadra!

    Melcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Melinda! :)
    Írok ám, ahogy a technika és az időm engedi. Aztán te is mesélj majd, hogy milyen volt Bulgária! Jó utat haza!
    Zsike

    VálaszTörlés