2011. június 7., kedd

Màjus 31 - Szervìz, Aperitivo

Nagyon nem jott ossze a jò ido a kastèly làtogatàshoz. Olyannyira nem, hogy mikor reggel 9 korul felèbredtem nem csopogott, hanem szakadt az eso. Ezèrt inkàbb elkezdtem szervezkedni, hogy ha nem jon velem senki a szervìzbe, akkor elviszem a gèpet egyedul, mert nincs idom vàrni . Igy kiiorgattam a szavakat netrol, hogy ha megkèrdezik mi van a gèppel, legalàbb konyhanyelven el tudjam magyaràzni.
Aztàn dèl felè hìvott Vera, hogy Diàval elmennek dèlutàn vàsàrolni, èn meg elmesèltem, hogy megyek a szervìzbe, erre felajànlotta, hogy elkìsèr. :) Igazsàg szerint a papìrok alàìràsàtòl tartottam, mert szervìzelèskor otthon mindig egy tobboldalas szerzodèst nyomtak a kezembe, olyat meg nem akartam alàìrni, amit nem èrtek. A talàlkozònk elott gyorsan mèg elrohantam a kozeli Vodafone uzletbe feltoltetni a telefonom egyenlegèt, hogy legalàbb azt tudjam hasznàlni.
A szervizhez busszal kellett hogy menjunk, mert nem a belvàrosban van. Ekkor, a bèrletem èrvènyessègènek utolsò napjàn talàlkoztam eloszor ellenorokkel. Koràbban ùgy tudtam, hogy egyenruhàban jàrnak, de most nem, sot àllìtòlag màr normàlis szerelèsben lesznek ezentùl(vajon mièrt?). Csak akkor esett le, hogy ellenorzès van, mikor odalèptek mellèm. Ez ìgy annyira nem lesz mòkàs, mert a kovetkezo hònapra màr nem akartam bèrletet venni, max 1-2 jegyet, sok azèrt az a 18 Euro. Vègul hamar odatalàltunk a szervizhez, ahol sikerult kettonknek elmagyaràzni a problàmàt, ès csak egy kis papirt kellett alàìrni, amin az adataim voltak. A fickò pedig az ìgèrte, hogy a jovo hèten elvileg vissza is kapom a gèpet. Ugy legyen! Hazafele a buszrol egèsz szèp helyeket làttunk, de majd ha a gèpèrt jovok legkozelebb, akkor hozok fènykèpezogèpet is.
Kèsobb egy rovid szusszanàs utàn megint talàlkoztunk, ezuttal jott Dia is, hogy szètnèzzunk kicsit a belvàrosban. Azaz a lànyok akartak vàsàrolni, mert ok a hèten màr  mennek haza. :( 
A vàsàrlàs utàn mindenki hazament vacsoràzni, majd 9-re àtmentem hozzàjuk 1 uveg borral, ezutàn pedig az Aperitivo volt a cèl, ami kicsit eltolòdott, mert Veràèk lakòtàrsànak, Carlonak az ismerosei èpp a lakàsban voltak ès nemigen akartak leszàllni ròlunk. Nem kifejezetten rossz èrtelemben, hanem olyan olasz pasik mòdjàra. Kèszult pàr kozos kèp is, bàr szerintem megtartom oket a memòriakàrtyàmnak. :) De legalàbb megkìnàltak minket hàzi belga sorrel ès egy nagyon finom olasz sajttal. 10-re akartunk a Zero Barhoz èrni, na ebbol az lett, hogy fèl 11 tàjàn indultunk csak el. Ott sem maradtunk sokàig, mert esett, meg mindenki fàradt volt, Veràèk csak az Erasmusos+olasz ismerosoktol akartak elbùcsùzni, èn meg ùgy voltam vele, hogy akkor legyen utoljàra egyutt a csapat ès eljovok.
A koliban este megint Andrea volt a portàn az ugyeletes. Kicsit beszèlgettunk, de aztàn mentem aludni, mert ez a nap is rohangàlòsra sikeredett, ìgy màr elèggè fàradt voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése