2011. június 13., hétfő

Június 6-8 - Várakozás...

Mindegyik nap úgy keltem fel, hogy talán majd aznap végre hívnak a szervizből, és majd visszakapom a gépet épen és egészségesen. Szerda délig adtam magamban kb. haladékot nekik, hogy akkor letelik az a "pár nap", amit előző héten mondtak, ha addig nem hívnak, akkor írok nekik emailt.
Hétfőn reggel voltam a római koros órán, aminek a végén olaszul megkérdezte a tanár, hogy valaki le akarja e menteni az előadásokat pendrivera. Olyan gyorsan csaptam fel a kezem, mint elsős koromban az az órákon, amikor nagyon lelkesen mindent én akartam mondani az iskolában. Amióta közölte, hogy odaadja, mindig volt nálam pendrive, biztos ami biztos. Csak otthon láttam aztán, hogy amit megkaptunk, az csak a töredéke az összes előadásnak.
A keddi óra után így odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy nem e lehetne megkapni a többit is, meg akkor már mondtam, hogy ne számítson rám vizsgán, mert végül nem kell megcsinálnom ezt a tárgyat. Sajnos direkt csak a rövidített verziójú ppt-ket adja oda mindenkinek, viszont azt is mondta, hogy reméli, hogy azért hasznos volt az óra számomra.
Menzán találkoztam a magyar csapat még itt maradt felével, Esztivel és Ramónával. Beszélgettünk jó egy órát, majd hazadobtam a cuccom és elindultam a Palazzo Madamába. Most volt ugyanis a hónap első keddje, amikor ingyenes a belépés. Nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog, pedig alig voltak engem igazán érdeklő dolgok (értsd. régi "cuccok"). Talán pont azért fogott meg, mert mindenből adott egy keveset, ami Torinó történetéhez kapcsolható.
A szenátus terme

Lépcsőház




Közben van egy dolog, amit nem értek. A Modulo-n a 7 egyéni vizsgarend kérelmemből 6-ot elfogadtak, egy pedig (a steppés órához tartozó) közel két hete "feldolgozás alatt áll". Remélem nem lesz probléma, mindenesetre kicsit még várok, de ha nem vált át egy héten belül, írok haza, hogy mégis mi van.
Szerdán nem volt óra, amit sajnáltam kivételesen, mert így nem tudok ott lenni az utolsó római koros órán, amit 13-ra rakott át a tanár, de nekem akkorra más terveim vannak. :) Viszont fél 12-kor megcsörrent az olasz telefonom és egy olasz számról hívtak, a szervíz volt az! Kiderült, hogy van egy apróbb probléma, kellene nekik egy magyar telepítőlemez, mert csak olaszt Win7-et tudnának felrakni. Így tanulás helyett megvolt a délutáni program, vettem jegyet, és elmentem a szervízbe a DVDkkel. A pasi rendes volt, félig olaszul, félig angolul beszéltünk, azt mondta, hogy másnap majd hív, hogy jó volt e. Kicsit aggódtam, mert nekem ugye nem sikerült a telepítés, és nem tudtam, hogy azért nem, mert a DVD-k rosszak, vagy mert nagyobb volt a probléma. Hazafele csináltam egy jó nagy sétát, mert nem akartam lyukasztani. Megkerestem azt a szép templomot, amit a múltkor láttam, ráadásul nyitva volt, így be is néztem. Beugrottam egy boltba is, hogy vegyek parmezán sajtot, mert nagyon pestos tésztát kívántam, a parmezán pedig nem hiányozhat róla. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése