2011. június 7., kedd

Màjus 30 - Rohangàlàs

Hètfo reggel bementem òràra, ami kb. a szokàsos idopontban, 8.30-kor kezdotott el. A tanàr nem hozta a ppt-ket, de talàn majd kèsobb sikerul megszerezni oket. Ora utàn elindultam a kari koordinàtor-intèzmènyi koordinàtor-posta tùràmra, hogy megszerezzem a tanulmànyi szerzodèsem mòdosìtàsàhoz szuksèges alàìràsokat. A kari koordinàtorunk a keleti nyelvekkel foglalkozò tanszèken tanìt. Amikor eloszor kellett hozzà mennem, alig talàltam oda, de most màr ezzel nem volt gond, elsore sikerult. :) De a lènyeg a szobàja: olyan konyvekkel volt tele, hogy csak nèztem. Mindenfèle keleti nyelves szòtàr, album, tankonyv...El tudnàm nèzegetni oket egy darabig. Szerencsère hamar lezavartam mindent, a postàn sem kellett sokat vàrnom. A szerzodèssel egyutt legalàbb feladtam Anyunak a Cinque Terrès kèpeslapot is. 
Hazaèrve folytattam a levelezèst az otthoni Toshibàval ès az itteni szervizzel. Ennek eredmènyekènt kiderult, hogy elvileg itt is ingyen megcsinàljàk a gèpemet, mert nemzetkozi garancia van rà. Màr csak egy embert kellett talàlnom, aki elkìsèr a szervizbe ès tud olaszul, mert akàr garanciàs a gèp, akàr nem, az otthoni tapasztalataim alapjàn nem bìzok egy szervizben sem.
Miutàn ebèdeltem elmentem kicsit vàrost nèzni a Polito kornyèkère(az egyetem egyik kara, itt vannak a mèrnokos meg hasonlò szakok) , megnèztem azokat a mozdonyokat, amiket elozo nap làttam a villamosrol.
Hazafele beugrottam vàsàrolni az àllomàson lèvo boltba, ahol egèsz jò àron kaptam a kedvenc sajtombòl. Vacsora utàn este pedig àtmentem Veràèkhoz, hogy mèg mielott hazamennek, megszerezzem toluk az elveszett kèpeim egy rèszèt. Mèg az a jò, hogy àtkuldtem nekik. Mìg a gèp màsolta a kèpeket a pendriveomra, egy finom ital mellett megbeszèltuk, hogy màsnap, ha az ido is ùgy akarja, elmegyunk megnèzi a Torinò melletti Venaria Realèban talàlhatò gyonyoru kastèlyt. 
Ellettunk volna mèg egy ideig, de sietni akartam haza, hogy a koliban elkapjak valakit -Matteot-, aki eljon velem a szervizbe màsnap. Sajnos o mondta, hogy nem èr rà, màs otletem meg nem volt, ìgy vègul fuggoben hagytam a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése