2011. június 6., hétfő

Màjus 27-29 - Albus halàla :(

Nem Harry Potter kritika lesz ez a bejegyzès, Albus volt a laptopom neve (a mièrtre nem tèrek ki, csak XD ). Màr csutortokon làtszott, hogy valami nincs rendben vele, ìgy szinte az egèsz hètvège ròla szòlt.
Pèntek reggel sikerult elkèsnem òràròl, pedig 10.10-re màr benn voltam, de azon ritka alkalmak egyikèt sikerult kifognom, amikor negyed elott elkezdodott az òra...hàt persze, hogy ilyenkor kèsek el...A gòtokròl volt szò mèg mindig, elèg sokat èrtettem is, foleg azokat a rèszeket, amik megmaradtak az elozo vizsgàra valò kèszulèsbol.
Dèlutàn a gèp egyre inkàbb belassult, estère màr eljutott odàig, hogy a Windows be sem toltott. Ezèrt lementem a portàra, hogy felhasznàlònevet kèrjek a kolis gèpekhez. Le is hìvta a portàs a lànyt, aki ezzel foglalkozik, ìgy tudtam uzenni otthonra, hogy mi a helyzet.
Szombat reggelre mèg rosszabb lett a gèp, màr csak egy fekete kèpernyo làtszott. Megprobàlkoztam mindennel, amit tudtam, mèg òràra sem mentem be, mert a gèp jelen helyzetben mindennèl fontosabb, azon tanulok ès tartom a kapcsolatot az otthoniakkal stb. Pròbàltam neten is keresgèlni dolgokat, de egy ido utàn vilàgossà vàlt, hogy èn itt nem tudok màr semmit tenni, szervìz kell, ìgy felvettem a kapcsolatot a magyar Toshibàval Facebookon, akik azt tanàcsoltàk, hogy ìrjak emailt nekik, sot azt is megtudtam, hogy elvben kulfoldon is meg lehet javìttatni a gèpet, csak a pontos feltètelekkel nem voltam mèg tisztàban. A szombati nap fo esemènye az volt, mikor osszefutottam Stefanoval a konyhàban. O az a sràc, akit egy koràbbi bejegyzèsemben "az Indiana Jones-os tetkòskènt" emlìtettem. Na kiderult, hogy a koli màsik felèben lakik, ès Szegedre szeretne jonni valamikor Erasmussal. Beszèlgettunk egy keveset, ès akkor màr megragadtam az alkalmat, hogy megkèrdezzem, nem e tud valakit, aki èrt a gèpekhez. Dèlutàn vissza is tèrt egy haverjàval, aki megnèzte a gèpet, de o sem tudott sokat csinàlni. A nap vègère màr depressziò kozeli hangulatom volt, mert egèsz nap lehuzott redony mellett ultem a gèp szobàban ès pròbàltam kitalàlni valamit, mìg kint sutott a nap.
Vasàrnap "ùgysemtudokmitcsinàlni" alapon dèlelott elementem vàrost nèzni: megkerestem a FIAT gyàr èpuleteit, ès megnèztem kozelebbrol az olimpiai stadionok kornyèkèt, ahol màr dèl kornyèkèn nagy volt a nyuzsgès az esti focimeccs miatt.




Lett volna mèg mit megnèzni a kornyèken, de sikerult ùgy elszòrakoznom az idot, meg a vasàrnapi kozlekedès sem egyszeru itt, vègul igen csak sietnem kellett, hogy 2-re a Monacoi Nagydìj rajtjàra hazaèrjek. Eddig mindig a neten pròbàltam tobb-kevesebb sikerrel kozvetìtèst talàlni, de most a Tv szobàban olasz csatornàn nèztem a futamot. Egèsz sokat èrtettem a kozvetìtèsbol, legalàbb annyit, mint az angolbòl., ìgy ezentùl is olaszul fogom nèzni. Az elso felèbe majdnem belealudtam, de legalàbb a vège izgalmas volt, ìgy nem hiàba rohantam haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése