2011. június 20., hétfő

Június 9-12 - Gép, gép és szervezés

Csütörtök reggel már alig bírtam magammal, hogy vajon jó lesz a gép, vagy sem. Már benn ültem a teremben, elvégeztem a szokásos telefon ellenőrzéseket, hogy le vannak e némítva, és ekkor láttam, hogy hívtak a szervízből (pedig 12 után beszéltük). Mivel még a tanárnő is készülődött, így kirohantam a teremből, hogy visszahívjam őket. A nagy lendületben sikerült nekimennem úgy egy széknek, hogy aztán alig bírtam menni, annyira fájt. A beszélgetés mókás volt, de megnyugtattak, hogy a gép jó, délután mehetek is érte. 
A menzán megint egy újdonság volt, ez a rizottó már jobban hasonlított a mienkre, csak hús helyett tonhal volt benne és hidegen tálalták.
A héten a másik küldetés egy igazolás beszerzése volt, miszerint én itt Torinóban régészetet tanulok. Van jó pár papírom, de amin ez rajta van, olyan persze nincs. Az Infopoint-kari iroda-Infopoint kört megjártam, de mindenhol azt mondták, hogy ők nem tudnak adni, menjek a másik irodába...jellemző! A papírra egyébként azért lenne szükségem, mert Olaszországban aki itt régészetet tanul, az az állami régészeti múzeumokba ingyen bemehet.
Délután elmentem a gépért. Tényleg minden rendben volt vele, ki is próbáltam még a szervízben. Hazafele megint sétáltam egy kicsit és találtam egy újabb szép templomot.
Pénteken volt az utolsó órám. Nagyon hamar eltelt ez a pár hónap. Sajnálom, hogy vége lett, mert annak ellenére, hogy sokszor nem értettem miről van szó, azért szerettem bejárni. Délután tettem egy kört a belvárosban, amit elleptek a diákok, hogy megünnepeljék a tanév végét. Eleinte szökőkutakban is fürödtek, aztán már nem volt rá szükség, mert megint elkezdett szakadni az eső. Egyszer annyira esett, már majdnem vízszintesen, hogy befolyt kicsit az erkélyajtómon a víz.
Szombaton befejeztem a vizsgára az angol könyv kiszótárazását, majd este elmentem bevásárolni a jövő heti túrámra.
A vasárnap kicsit zsúfoltra sikeredett. Korábban felkeltem, hogy még mielőtt hétfőn lelépek 5 napra, minden képemet felrakjam gépre, és még máshova is el akartam menteni, biztos ami biztos. Délután kimentem a pályaudvarra, hogy megvegyem a vonatbérletemet. Az esti F1 miatt Anyuval kicsit korábbra raktuk a beszélgetést, de kellett egy kis haladékot kérnem még, hogy megcsináljam az ebédemet, mert már nem bírtam tovább normális kaja nélkül. 
A F1 nézés végül nem igazán jött össze. Most nem voltam egyedül a Tv szobában, volt még pár srác, akikkel együtt kezdtük nézni a futamot. Mivel Kanadában zuhogott, egy idő után leintették a versenyt.  Sok időm nem volt, így addig elmentem nyomtatni a kirándulásra térképeket. Még 9-kor is állt a futam, ezért felmentem a szobámba, mert a pakolással sehogy sem álltam + blogot kellett írni, szendvicset csinálni stb. A neten tudtam találni közvetítést, így az ment, míg én a szobában ügyködtem. Persze pont akkor ment el a kép, mikor történt is valami! Végül csak 2,30-kor sikerült lefeküdnöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése