2011. április 4., hétfő

Március 31 - Szabadnap...és takarítás

Reggel 10-kor indultam el a 10-kor kezdődő órámra. Nem siettem, mert tudtam, hogy úgy sem fog elkezdődni időben (olyan még nem volt). Odaérve láttam, hogy nem lesz óra, mert valami tájékoztató volt a tanároknak. Akkor mégis csak jól értettem két hete, hogy elmarad megint. Így hazamentem, hogy fordítsak, de nem lett belőle semmi, mert kicsit elaludtam. Ebéd után elmentem megvenni Anyunak is a csokit, amit kért (meg persze magamnak a banános fehér csokit:). Pisztáciásat szeretett volna, de olyan persze nem volt, így kókuszosat kap majd. De nagyon rendes volt az eladó csaj, még egy dobozt is kipakolt nekem, hogy megnézze van e. Végül nem bírtam ellenállni a kísértésnek és vettem még egy epres étcsokit is.
A trió..jól néz ki. Jöhetne még párszor ennyi :)
Mikor hazaértem alkottam egy nagyot...Tele volt a szekrény, ahova a kajákat, poharakat szoktam pakolni, így arrébb akartam pár dolgot rakni, hogy a csokikat lerakjam. Ekkor véletlen kicsúszott a tehenes porcelán bögre a kezemből és mivel kőpadlóm van, esélye sem volt szegénynek...:( Jó nagyon szólt mikor széttört. Így előrehoztam a nagytakarítást: felsöprés, porszívózás, felmosás...elszórakoztam vele egy ideig. Ahhoz már nem volt kedvem, hogy elmenjek a boltba, mert akkor tényleg elment volna az egész nap. Este boldogan újságoltam Anyunak, hogy másnak reggel bizony cappucinos nap lesz, csak épp azt felejtettem el, hogy nem lesz miből innom a cappucinot :( Mivel porcelán cuccokat nem hoztam ki, így érzékenyen érintett, hogy eltört. Csak remélhettem, hogy másnap kapok hasonlót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése