2011. április 6., szerda

Április 2 - Csokifesztivál megint :)

Mikor megtudtam, hogy csütörtökön, pénteken és szombaton lesznek óráim, még úgy voltam vele, hogy nem mindegy, hogy melyik három nap van a héten? Mostanra rá kellett, hogy jöjjek: nem! Valahogy szombatra előjön az az érzésem, hogy suli???most???De mivel a múlt szombatot sikerült kihagynom :), így erőt vettem magamon és bementem. Nem volt semmi extra, óra közben fordítgattam egy keveset. Viszont miután vége lett,  odamentem a tanárnőhöz és megkérdeztem, nem baj e, ha a következő negyedév első hetét kihagyom, mert haza szeretnék menni. Megint nagyon kedves volt és azt mondta, hogy semmi probléma, menjek nyugodtan. Így akkor szinte már biztos, hogy április 21-30 között leszek otthon. :)
Mivel annyira szép idő volt, nem volt szívem haza menni tanulni, így harmadszorra is kimentem a csokifesztiválra. Egész jól jártam, mert kóstolókat is osztogattak, így szereztem pár falatnyi Milka csokit, bonbont, meg sós rágcsálnivalót, aztán kiültem napozni egy fél órára. Nagyon meleg volt!!! Ha ilyen idő lesz, vagy még melegebb mielőtt hazamennék, gondban leszek, mert nem hoztam nyári ruhákat, csak egy-két darabot.
Persze miután hazamentem, akkor sem a fordításnak esetem neki először, hanem a vasárnapi Pármába és Bolognába tervezett kirándulásomhoz gyártottam a térképeket és néztem a menetrendeket. Szerettem volna hamarabb lefeküdni, hogy másnap legyen erőm 3,50-kor!!! felkelni, de csak éjfél után kerültem ágyba, annyi mindent kellett még elintézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése