2011. április 14., csütörtök

Április 10-11 - Forma 1, Grace klinika, tanulás

Vasárnap megint volt Forma 1, most épp a Maláj Nagydíj. Sajnos a közvetítés neten igencsak akadozott, így nem láttam az egészet. Persze a popcorn és a cappucino most sem maradhadott el. Egész nap itthon voltam, kipihentem az előző napi túrát, főztem, tanultam, képeket válogattam stb.
Hétfőn is tanulással kezdtem a napot, majd ebéd után el kellett mennem befizetni a kolit (nagyon messzire..., a szomszéd utcába :). Mindig kell fizetni a havi összegen felül 1,81 Euro adót is, de mivel nem volt apróm, így gondoltam beugrok egy közeli üzletbe és felváltatom a 20 Eurosomat. Nekem nem kellett semmi, de cicusnak még nem vettem szuvenírt, így egy 40 centbe kerülő kis zacskós tápot vettem (lazacos-tonhalas, imádni fogja :). A pénztárnál a nő totál ki volt akadva, hogy ilyen "nagy" összeggel akarok fizetni. Még odaszólt a kollégájának is elég gúnyolódóan, de mondtam, hogy nincs kisebb, ezért elfogadta. Mikor kinyílt a kassza, láttam hogy dugig volt apróval a pénztár, így nem értem min problémázott, örüljön, hogy náluk vásárolok. Ha még 200, vagy 500 Eurossal akartam volna fizetni, vagy netán nem lett volna apró a gépben, még megérteném a reakcióját. Mondjuk itt nem ez az első eset, hogy furcsán néznek. De nem értem azt sem, hogy akkor meg miért van 1 centesük és 500 Eurosuk is? Ha aprót adok az a baj, ha nagy pénzt (mert 20 Euro akkora összeg...), akkor meg az. Mikor végre megkaptam a visszajárót, azt hittem végre mehetek, de a nőci fokozta még a helyzetet. Magyarázott valamit, amit nem értettem, mire mondtam, hogy bocs, de nem vagyok olasz. Ezt is egy gúnyos mosoly követte, majd beszólt, hogy ugye csak ezt az egyet veszem és nincs e a táskámban több...Az volt a szerencséje, hogy nem pakoltatta ki a táskámat és hogy nem tudok még olaszul melegebb éghajlatra küldeni senkit sem, különben most megtettem volna....Az üzletbe belépve nagyon megörültem, hogy jéé, egy bolt ami fél percre van a kolitól és nem is drága. De ezzel a hozzáállással vesztettek egy vásárlót, mert hogy ide többet be nem teszem a lábam, az is biztos. Inkább sétálok 15 percet...
De legalább a befizetésnél minden rendben ment. Kicsit aggódtam, hogy akkor most júliusra plusz egy hónapot ki kell fizetnem, mert havi számlákat kapok ilyenkor, de ugye én február közepén érkeztem és július közepéig maradok valószínűleg, ami 6 hónapot érint, de csak 5-öt fedez az ösztöndíj. A hölgy viszont megnyugtatott, hogy naptól napig számolják! :)
Más téma: április 1-jén láttam ugye a Grace Klinika musical epizódját. Akkor még úgy voltam vele, hogy érdekes volt, jó volt, de semmi extra. A hétvégén viszont már nem is tudom miért, de elkezdtem hallgatni a dalokat Youtube-on. Na, azóta nem tudok leszakadni róla, annyira tetszenek. Az énekelt számok közül 2 volt benne a kedvenc számaim (összességében, nem csak a GK-ból) Top10-es listájában, sajnos több klasszikust GK-s számot, ami nagy kedvenc, nem vettek bele a részbe, de a lényeg, hogy lett egy új kedvenc:  http://www.youtube.com/watch?v=MjEFTdtT3T8  És sokkal jobb, mint az eredeti! Azóta csengőhangot is gyártottam belőle a telefonomra! :)
A hétfőhöz visszatérve más említésre méltó dolog nem történt. Tanultam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése