2011. április 5., kedd

Április 1 - Órák, vásárlás, Infopoint

Reggel már 7-kor! felkeltem, mert hajat akartam mosni és megnézni a Grace klinika legújabb részét még óra előtt. Érdekes volt nagyon! Már hónapokkal ezelőtt olvastam róla, hogy csinálnak egy musical epizódot, de nem gondoltam, hogy egy nagyon izgalmas részben valósítják meg. A legjobb az volt, hogy nem új dalokat énekeltek, hanem a sorozat 7 évadjának legnépszerűbb dalait énekelték a szereplők és ezek között ott volt több kedvenc számom is. Ami annyira nem tetszett, hogy oké, hogy musical epizód, de nem kellett volna mindenkire ráerőltetni, hogy énekeljen XD. Mivel egész hamar végeztem vele, így még "maradt" időm a Dr. Addison-ra is: bár ez azt jelentette, hogy míg ment a sorozat, közben öltöztem, reggeliztem, fésülködtem stb. 9,48-kor lett vége, így most odáig "süllyedtem", hogy 10,05-kor indultam el a suliba. De még ennyire sem kellet volna sietnem, mert mikor beértem az egyetemre, a tanárnő még sehol sem volt, végül csak 10,30-kor kezdődött el az óra.
Innen  aztán a Conad-ba mentem bevásárolni. Szerencsére volt olyan bögre, amit szerettem volna, igaz nem tehenes, mert az csak fül nélküli verzióban volt, de csak túlélem valahogy. :) Elnézelődtem egy ideig a sok húsvéti süti és óriási meglepetés tojások között. Persze amit kinéztem tojás, az 14 Euro volt, na ennyit játékért nem adok ki, inkább a H&M-ben nézek valamit. Még mielőtt haza mentem, beugrottam az Infopointba a statinomért. Persze most egy másik nő volt ott, aki az mondta, hogy az Erasmusosoknak nem kell online jelentkezni a vizsgára, csak a statinot+librettot kell vinni. Jó, hogy megint ugyanazt mondják...
Most nem a menzán ebédeltem, hanem elhatároztam, hogy csinálok végre tepsis krumplit. Jól elszórakoztam vele, hála a sütőnek, kb. 4 óra volt, mire kész lett. De megérte, mert a "joghurttejfölbe" mártogatva nagyon finom volt.
 Este a majdnem 3 hetes szünet előtti utolsó olasz óra volt. Sajnos, a tanár nem javította ki a teszteket, így még várni kell az eredményre, pedig már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lett. Elalvás előtt még fordítottam egy kicsit, persze nem sikerült annyit haladni, amennyit kellett volna. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése